Friday, July 26, 2013

JUALAN BIJI BENIH PRA HARI RAYA

JUALAN INI TELAHPUN TAMAT. SILA KE http://jualansm.blogspot.com/ UNTUK PEMBELIAN BIJI BENIH YANG TERKINI

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Terima Kasih di ucapkan kepada pembeli-pembeli biji benih PAKEJ RAMADHAN SEMUA MENJADI. Setakat ini semua pembeli telah terima biji benih yang dipesan dengan jayanya. AlhamdulilLah.

Tak sangka, jualan sambil berkongsi biji benih daripada saya mendapat sambutan yang memberansangkan daripada peminat-peminat aktiviti tani.

Ada juga permintaan tambahan yang akan saya poskan pada hari Isnin ini (29 Julai 2013). Dengan itu secara rasminya Jualan Pakej Ramadhan tamat pada hari ini.

Kerana sampul ekspress saiz sederhana saya telah kehabisan, saya akan menawarkan pakej baru yang menggunakan sampul ekspress saiz kecil.

Pembeli yang berminat bolehlah pilih LIMA (sahaja) jenis biji benih (SATU BAGI SETIAP JENIS) yang saya tawarkan, sila rujuk SENARAI RUJUKAN  BIJI BENIH.

Kepada yang berminat bolehlah hantarkan nama, alamat dan nombor telefon anda kepada saya di email semuamenjadi@gmail.com.

Selamat berbuka puasa.


2 comments:

  1. salam Rose,
    wah laris ye jualan nya.Alhamdulillah kini Rose dah jadi pengedar benih, bertambahlah lagi rakan penjual benih on line, tahniah dik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kak,
      tak ada la sampai tahap pengedar biji benih kak, setakat kongsi2 benih jer

      Delete