Nak beli benih online?

Thursday, October 3, 2013

Hari ini Tak ada Entri-Jangan Klik

Penat sesangat, banyak sangat acara dekat tempat kerja. Tak berhenti, bersambung-sambung, dari satu acara ke satu acara lain, itu belum kira kerja yang belum siap, kerja rumah lagi. Hari-hari tidur awal sebab badan letih.

Bila tengok kerja yang bertimbun atas meja rasa nak berhenti kerja tapi sebab sayangkan gaji saya teruskan juga....Hahahaha...alasan yang paling bagus.

Gambar sekadar hiasan, tiada kaitan dengan yang hidup ataupun mati

14 comments:

  1. entri jangan klik...tp nak klik gak (degil)....wajib baca entry rose. kekeke....... bekerja lah kita sekuatnya...bertahan. :D

    ReplyDelete
  2. hehehe...bertabahlah wahai hati, motivasinya gaji...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tau tak pe. tanpa gaji mcm mana la nk beli barang2 dan nk beli online benih2 dekat semua blogger tanaman. huhu.....

      Delete
  3. hahah click jugak lah even rose tak bagi...rupanya sesi luahan hati..:p
    sama lah..ingatkan gaji..teruskan jugak lah...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan tak bg klik tp mmg nak suruh klik pun...baca komen kawan2 pun boleh hilangkan tekanan

      Delete
  4. As Salam Rose....samalah kita.......$$$ lah motivation utk teruskan keja ni...huhuhu semoga terus tabah mengadap segala mcm hal yg kdg2 buat darah naik kat opis tuh......hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Lynna,
      kalau naik darah kita minum cincau,...hehehe, Lynna tau dak kalau ada sesiapa yg tanam pokok cincau?

      Delete
  5. kalaulah dok rumah tu ada gaji aissshhhh...nak jugak golek2 di rumah...ehheeee...

    Tengok gambar tu tetiba rasa nak gi bercuti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang-kadang kalau cuti lama sangat (golek2 di rumah) pun boleh sakit badan, betui tak?

      Delete
  6. Salam Rose,

    Sama la kita kadang-kadang rasa bosan berkerja, tapi kena kuatkan semangat juga pasal gaji....D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Saodah,
      Betul sgt tu, kalau tak de gaji camna nak bayar hutang...hehehe

      Delete
  7. Salam Rose,

    Lagi dikata jangan klik, lagilah nak klik. Saja buat reverse psychology eh, he he!

    Orang muda-muda xleh golek2 kat rumah, itu beri kat Mak Aji je sebab Mak Aji dah kerja hampir 30 tahun dah. Kena kerja lama gitu baru boleh golek2 macam Mak Aji sekarang ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mak Aji,
      Saja nak cuba yg Mak Aji kata tu, menjadi la. Seronok jadi org pencen yer Mak Aji...hehehehe

      Delete

Wikipedia

Search results

Tetanda

Bunga Jualan Tuaian Anggur Kebun Abah Cameron Highland Jiran Ros Jepun Nurseri Delima LAIN Mak mak abah cabang tiga tenggek burung Biji benih bunga telang nurseri kegemaran Kebun Mak Mulberry Resepi timun betik Kebun Pucuk Ubi bunga ros jepun cili api daun sup kemunting ulam Kelapa gajet Jarum Tujuh Bilah Tomato Ceri Bunga Raya Cili Kekabu Air Kucing Markisa Mimin Okinawan Spinach Sawi Tomato Ulam Raja abah herba melur roselle serai timun ladang Bayam Malabar Merah Boss Epal Hijau Korea LDL Leptospermum Petola Bantal Punica Granatum Selom Stevia Strawberi benih cendawan cili hijau herba liar hiroponik jualan17 mengkudu siam pisang Daun Pandan Durian Belanda Iklan Jambu Kacang Panjang Kailan Kunyit Nasi Goreng Pokok Tin Port Dickson Red Indian Guava Strawberry Temerloh ati-ati bayam merah bidara daun epal bidara gajus hidroponik kesum ketereh kiriman kulat labu labu manis limau kasturi limau purut mangga mata itik mempelam mulberi pucuk ubi kerinting pudina salam sambung nyawa shepherd pie sireh telinga kera Azalea Bendi Beri Ajaib Betik Birthday Cili Merah Hyacinth Isnin Jagung Jus Kacang Panjang Renek Kelantan Orkid Pemandangan Petola Pokok semalu Senduduk Putih Taugeh Terung Bulat Terung Telunjuk Timun Tikus Ubat Vietnam batu karang bayam hijau benih kelapa berbunga buah letup-letup buah naga bunga kantan bunga kertas bunga liar bunga ros carrot cerita ciku daun kaduk daun kari daun limau purut epsom salt gastrik hospital hoya jeruk kacang botol kacang kelisa kaktus kangkung karot ketam kobis ungu kucai kuini kuning laksa mauritiana mawar mexican petunia misteri nuffnang padi pasu dinding pelik pisang tanduk pokok pisang pos pucuk ketereh pucuk paku pucuk putat rendang tamar terung ulat Aidiladha Anaheim Peppers Anggur Merah Ayam Baja Pemanis Baja merahitam Bayam Malabar Hijau Belalang Kunyit Blackcurrant Bukit Tinggi Bunga Janggut Bunga Jarum Bunian Cemperai Cili New Mexico Datin Liz FLED FM Facebook Figs Garuda Gebu Habatussauda' Halia Hiasan Idola Impian Iris Janggut Ali Jerimin Kacang Hijau Kacang Tanah Kamal Kanak-kanak Kecik Kekwa Kemuning Kosmo Kuala Terengganu Lada Hitam Lavender Lengkuas Magnolia Mangga Taiwan Masak Kicap Melancong Microwave NUCLEAR MALAYSIA Noni Siam Orkid Air Passport Pasu Penat Penulis Novel Pertama Pertandingan Memasak Plastik Pulasan Racun RnR Rosemary Sali Selasih Serissa Setahun Siput Sireh India TCT TRAP TYT Taiping Tiada Entri Tiru Titiwangsa Tomyam Trong UNDI Utusan alpukat april2015 asam batu avocado baja cecair baja kopi premium belinjau bernas betik akar biodegradabel bisul buah buah putat buluh lemang bunga kuning bunga longkang bunga plastik bunga sate cek cekur manis cempaka tanjung cencalok cendawan busut ceri barbados cicak kobin cikgu cili besar cili ungu comel costus daun bawang daun keledek daun kunyit durian euzie galak kucing gelang pasir ginseng jawa gout gulai masam halaman hijau hobi hotel ikan herba jabuticaba jambangan jambu batu jangguih jantung pisang kacang botor merah kambing kelapa pendek kelu keman air kenduri kerabu viral asam masin kerabu viral nenas keratan batang khasiat kimchi kiwi kobis cina kumquat kurma lada pahit lantana liar limau bali limau mandarin lobak putih mahkota dewa malabar malang maman mancing masak melada pahit merah jambu microvawe money plant muak nasin ngeri nilam nona online orkid hutan other inbox pakej oktober paku pelangi parsley pegaga pegaga kampung pencuri perabot taman peria katak periuk petai petai belalang petunia pisang emas pisang kaki pisang muda pizza pokok duit pokok peluru pistol pokok petai pressure sprayer pucuk cemperai pucuk kaduk pucuk mangga pucuk mulberi pucuk ubi keledek pulut kuning purslane raspberry red button ginger roses forever salad santai sedekah sedih sejuta serawa sirap roselle stoberi sungai taman tergantung teh pudina tembikai kuning terima kasih terung berembang tragedi tulasi ubi kayu ubi keledek ungu wangi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...